Dagen kommer inte bli som tänkt..

Idag var det 2 veckor sedan jag var med om en körolycka till häst. Jag körde en häst i stallet och vagnen lossade på något sätt.. Jag flög ut och slog i mitt knä i en stolpe och sedan rakt ner i marken. När det hände gjorde det extremt ont alltså verkligen extremt ont.. Det har blivit svullet och vätskefyllt den senaste veckan och gick till skolsystern i onsdags och hon sa att jag skulle gå till vårdcentralen..
Mamma ringde de idag och de hade inga tider så efter lunch så åker vi till Sös. 
jag skulle egentligen ut till ymer idag men det kommer ju tyvärr inte gå.. Läkaren sa även att jag absolut inte fick rida.. Oupsiii.. :c '
 
Här har vi hästen som jag körde och allt gick bra med honom, han stannade direkt! Fina Goliat ♥
 
 
hästar | |
#1 - - ALEXANDRA SALOMATIN:

Vilken fin blogg du har, verkligen!

Kolla gärna in min, du kommer att älska den!! ♥

#2 - - Matilda :

Usch, det låter inget vidare! Hoppas det blir bättre snart.

Upp