Så mysig dag!!

Jag åkte till stallet runt halv 12 tiden så att jag var där kvart över tolv. Kvart över tre så var jag klar med allt stallarbete! Jag packade in 18 torvbalar, shit vad jobbigt det var! Efter det så mockade jag, tvättade vägg, putsade alla träns osv.Sedan så tog jag in Ljosar och fixade honom inför ridning så red jag ut en slinga i ca 30 min med Helena och Coffee! Ljosar var jätte pigg och glad. Han var lite tittig ute, försökte dra några gånger men jag tror att han insåg ganska fort att han själv var väldigt töntig och drog inte iväg!! Red ialla gångarter ute och han var så rund i galoppen idag!! Gjorde även en galopp ökning det gick inte direkt så fort men han hade öronen spikade frammåt med långa tyglar!
Detta har varit en jätte mysig dag!! 
 Glada ponny<3
Allmänt | |
Upp