Så stressad över skolan.

I går så fick vi en ganska stor inlämning/exemination där vi ska räkna ut foderstater. Vilket jag har extremt svårt över. Jag har det extremt svårt för siffror och matte, jag har matte dyselexi så det är inte så konstigt att det är svårt. Men dessa uppgifter stressar mig så mycket. Det är då i häst kunskap som vi räknar ut foderstater. Det är ett ämne som jag har ganska bra betyg i och jag vill verkligen få bra betyg men det känns så svårt. Idag ska jag verkligen plugga på foderstaterna och mitt mål är att kunna räkna ut en bra foderstat till Ljosar. Men just nu är jag så stressad över skolan..  Så skönt med helg snart!!
 
ECBphoto | |
#1 - - jalla BMW :

1+1 är 2 . 2x2 är 4. 4/4 är 1. 1-1 är 0. Jag är fan bra på matte. Din bror*

Svar: Tack så mycket för hjälpen ;)
Elin Berg

#2 - - Annsoh:

Vad fina bilder! :)

Upp