jätte svår häst!!

Igår så fick jag chansen att rida en häst i stallet, Matrix. Shit, jag har nog aldrig suttit på en svårare häst! Han var extremt tittig och så svår, vi jobbade med lite bommar och efter bomen eller det lilla hindret så bröt han av till skritt direkt. Så jag jobbade med att hålla hans galopp! Men vad svår han var, han var ganska stel och seg. Han kanske hade en dålig dag, jag tror nästan det eftersom att jag testade dressyr på honom för några veckor sedan och då var han inte som han var igår. Men jag fick tränings verk iallafall.. Nej men det var roligt att rida honom men så jobbigt och svårt!
Nu till lite bilder som mamma fotade!
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anna:

Söt! Haha men skönt med träningsverk va? Då vet du ju att du har jobbat rejält! ;)

Svar: Ja precis !!:3
Elin Berg

Upp