Förra veckan

 
Förra veckan bestod av 8 rid pass på 4 olika hästar + att jag testade en annan häst i stallet, räknar man med den lilla turen så red jag 9 pass och 5 olika hästar!!
Måndag: Ljosar blev longerad jag red ingenting!!
Tisdag: Red på ridskolan, verkligen ett toppen toppen pass på Bleu!!
Onsdag: Red ut ett roligt pass på Ljosar med Klara och Matrix!
Torsdag: Hoppade bästa Gabon för helena persson, uch vad nervös jag var, första hoppningen sedan jag bröt revbenet!!
Fredag: Red ut med en liten tjej och hennes mamma 2 andra hästar var med, Madde som hand häst och sedan så red dottern på Goliat. Det var super mysigt och Ljosar fick springa fort så att de fick se när han rejsade lite! Helt underbart kul!!
Lördag: Red ett helt okej pass på ymer och avslutade dagen på ett topp pass på Ljosar mycket galopp arbete ute och avslutade på volten och Ljosar gick i en stadig form i galoppen! Red ut och på volten med Klara och Matrix, fick även sitta upp och testa honom! Shit vilken svår häst!!
Söndag: Började dagen med att värma upp världens bästa Gabon för en provridning till djurgymnasiet, sedan så hoppade en annan upp på honom och sedan hoppade jag upp och travade av honom och jäklar vad glad jag var efter!! Red sedan ut ett vädligt lungt pass på Ljosar med Klara och Matrix, testade hoppa 3 gånger på volten och det slutade med att jag ramlade av efter ett väldigt stort missförstånd mellan mig och Ljosar, han ville hoppa av förtidigt ( VILKET HAN GJORDE) men sedan så tvärnitade han framför hindret, tror att han fattar att han inte skulle komma över, så han stannar och sedan hoppar han och jag flög upp och ramlade av. Shit vad jag och Klara skrattade och Ljosar ruskade bara på huvudet! 
 
Bilderna är tagna förra veckan! Skäcken är Matrix super fin häst!! Hoppas att eran förra vecka var super!! 
Allmänt | |
#1 - - vanessa:

Hej! Du får jättegärna maila bilderna från tyresö till: [email protected] :)

Svar: Då fixar jag det direkt när jag kommer hem :)
Elin Berg

Upp