den känslan.

Ni vet den där känslan när man verkligen få så bra stunder i sitt ridpass? Så var det idag. övade mycket på min sits och min hand att verkligen vara lätt och inte 'fastna' i handen. Vilket gick as bra! Delar av passet gick super medans andra lite sämre men jag ska fokusera på det bra just nu. Värmde upp i skritt för hand ett litet tag och sedan i trav och galopp. han var väldigt mjuk idag men hade lite svårt för att fatta galopp så när jag ficck galoppen så lättade jag i sadeln och bus red så att han fick galoppera med lite längre steg och inte behövde tänka så mycket på formen. Så efter den galoppen fattade jag en till galopp i det varvet och där arbetade jag sittandes lite tygngre i sadeln och tänkte bara fram men att han skulle fortsätta arbeta bra med rygg. Vilket han lyckades bra med. 
Jag är jätte nöjd med detta pass! Han var såå duktig idag!
 Slänger in en bild på Ljosar när han reds! bilder på sigge kommer lite senare! 
foto: Anna
hästar | |
#1 - - Cassandra Haraldsson:

Så härlig bild!

Upp