Dagens planer.

Idag så är planen att jag ska åka ut och rida Sigge. Sigge är då en fjordig som jag ska rida 1-2 gånger iveckan utöver de andra hästarna som jag har. Ljosar rids ju inte längre. Kan skriva inlägg om det senare. Men jag ska då rida sigge idag. 3dje gången jag rider honom så idag så ska vi köra på ett dressyrpass. Vi ska öva på takten och jag ska öva på att sitta korrekt. Ska även göra det lite roligt för honom att galoppera mycket vilket han gillar!
Jag ska rida tillsammans med Thess, så ska vi fixa hästarna fina till dagens dressyrpass. Vi får väl se om det kommer lite mobilbilder kanske någon film ifrån dagens pass.  Kommer att skriva om dagenspass när jag kommer hem vilket blir ganska sent idag. 
 
Här är en bild som min vän Lisa fotograferade förra veckan på mig och Sigge! 
 
hästar | |
#1 - - VERONICA - fashionblog:

Underbar bild! Så härlig :)

#2 - - Emely:

Å vilken härlig bild, Sigges man som flyger =) Saknar min tid i stallet. Tänk att det gått 10 år sedan sist!

#3 - - Our new home - Linnéa:

Vilken fin häst :)

Kika gärna in på min blogg för läsa om när jag som 18åring flyttar ihop med min pojkvän till en lägenhet i en ny stad :).
Kram!!

Upp