Skol och tisdags trött

Orkar verkligen inte med skolan just nu, det som mest motiverar mig till skolan nu det är att jag ska ta studenten. Det finns inga val jag SKA ta den, sedan så allt som har hänt med Ljosar nu. Det är det som har fått mig att gå upp 6 på morgonen förra veckan och dessa två dagar har varit helt hemska. I går hade jag lust att sova i ca 10 timmar till men jag gick till skolan och gjorde det jag skulle. I dag var det värre.. Jag kan inte heller äta lunch i skolan och cafet var stängt idag med. Jag är så tjuriiig. 
I dag så rider Ljosars ägare Ljosar då jag ska i väg till ridskolan och rida. I morgon firar vi hela  4 år. Helt sinnes sjukt vad tiden har gått fort!! 
Har snart en lektion till sedan så slutar äntligen jag!!
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Varför kan du inte äta i skolan? :O

Svar: Det är flera anledninger fför mycket folk, äcklig mat, vet inte vart köttet kommer ifrån!
Elin Berg

Upp